Tuesday, October 23, 2012

K-LIQUID CHLOROPHYLL (produk kesihatan sepanjang hayat)

KEGUNAAN
Gout,penyakit hati,paru-paru,perut,diabetis,sembelit,haid tidak teratur,masalah kesuburan wanita,keputihan,kanser,lemah tubuh badan,tekanan darah rendah,anemia,susah tidur,denggi,penyakit kulit,demam kuning, asma,gangguan penglihatan,sakit mata,kekejangan,sakit/radang sendi,strok,lemah jantung,tangan/kaki berpeluh,buang lemak,jerawat,kurap,masalah kulit,osteoporosis,masalah gigi,batu karang,sress,lemah daya ingatan,buah pinggang,tiroid, kanser prostat..juga mempercepatkan penyembuhan luka2 kecil, selepas operate,selepas bersalin.. 

telah terbukti berkesan menyembuhkan pelbagai penyakit yang disebutkan diatas..sesuai untuk semua peringkat umur..

anda boleh la mengambil ikhtiar dengan mengambil chlorophyll.. apa yang istimewanya 1tutup chlorophyll bersamaan dengan 1kg sayur..jadi kepada yang kurang @ tak makan sayur sgt sesuai ambil minuman ni..

cara makan mudah saje, hanya campurkan 1 sudu dalam segelas air kosong @ 3tutup ke dalam sebotol besar air minuman,diminum setiap kali sebelum makan dan boleh dijadikan minuman harian..

ianya tiada rasa pahit @ rasa kurang menyenangkan,rase seperti air masak jer..jadi tiada masalah untuk dijadikan minuman harian..


mencegah lebih baik daripada mengubati,setiap penyakit ade penawarnya kecuali mati..DIA yang mendatangkan sakit,DIA juga yang mengubati..sama2lah kita ikhtiar..


kepada yang ingin mendapatkannya @ sebarang pertanyaan boleh la menghubungi saya.. Zakiah di talian 013-9697693.. @ di facebook saya zakiah.mvs@facebook.com

No comments:

Post a Comment